reklama

Mikuláš sedem dní v týždni

Nikdy nezabudnem na chvíle, keď som ako malé dieťa nemohla dospať, lebo som vedela, že príde Mikuláš. Keď som si večer hľadala najväčšiu čižmičku, lebo som chcela veľa sladkostí. Doteraz si spomínam na zvuk reťazí čerta, ktorý nás aj s Mikulášom vždy navštívili. Čerta, ktorému som spievala pesničky, recitovala básničky a hovorila mu ako už budem poslúchať, aby ma neodniesol vo vreci. Boli to krásne časy. Také ako moje celé detstvo. Verila som, že Mikuláš nosí sladkosti a Ježisko darčeky. Až kým ma zo snov nevytrhla v 6-tich rokoch sesternica. Bolo to prirodzené. Vždy to dieťaťu niekto povie. Kamarát, spolužiak alebo súrodenec. Práve z tohto dôvodu nerozumiem a hlavne si nespomínam, čo všetko mi rodičia nasľubovali, že som dokázala pred bratom mlčať. Už 17 rokov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Každý rok nakrúcame Mikuláša. Je plný nadšenia a iskier v očiach môjho chorého brata. Každý rok sú tieto videá trošku iné, ale tento rok sa pre nás zmenil aj dátum príchodu Mikuláša. Mamka sa rozhodla spolu s prvou adventnou nedeľou vyzdobiť celý dom. Vždy takéto aktivity robíme až tesne pred Vianocami. Videla som ako Peťko pozoruje vianočné ozdoby po celom dome. Stále chcel, aby sme zapaľovali sviečku, ktorá sa už teraz dá zrovnať s tou, ktorá sa má zapáliť až príchodom štvrtej adventnej nedele. Chcel počúvať vianočné pesničky a pozerať videá minuloročných sviatkov. Hovoril stále dookola, že už príde Ježisko. Tatko mu vysvetlil, že predsa najprv príde Mikuláš. Tak sa toho hneď chytil. Poprosil nás nech mu vyzujeme topánky a chcel ich dať do okna. Keď videl na zemi papuče, tak samozrejme ani tie nemohli v obloku chýbať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ráno sa veľmi tešil hračkám v topánkach. V ten večer mal topánky znovu v okne, lebo babka mu vysvetlila, že predsa Mikuláš ešte nechodí. Až šiesteho. Keďže nevie kedy šiesteho bude, tak už od nedele sa ráno čo ráno teší novým darčekom.

My sa tešíme s ním. Myslím, že niektorí ľudia si zaslúžia, aby im Mikuláš nosil darčeky 7 dní v týždni...

Tereza Kubová

Tereza Kubová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

realistická idealistka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu