reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tereza Kubová

Tereza Kubová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

realistická idealistka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vianočný koncert

Tereza Kubová

Vianočný koncert

Blížia sa Vianoce a s nimi prichádzajú aj vianočné vystúpenia, koncerty a večierky. Na takomto vystúpení sa zúčastnili aj pracovníci chránenej dielne, ktorí so skvelou učiteľkou tanca s veľkým srdcom, ktorá navštevuje chránenú dielňu veľmi často, nacvičovali tanec tri mesiace. Bolo to pre nich veľmi náročné, ale tešili sa z každej jednej skúšky . Trénovali na Vianočný večierok pre ťažko postihnuté deti a mládež. Po tomto vystúpení boli pozvaní na vianočný koncert, kde vystupovali najmä zdravé deti.

  • 12. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 590x
  • 0
Mikuláš sedem dní v týždni

Tereza Kubová

Mikuláš sedem dní v týždni

Nikdy nezabudnem na chvíle, keď som ako malé dieťa nemohla dospať, lebo som vedela, že príde Mikuláš. Keď som si večer hľadala najväčšiu čižmičku, lebo som chcela veľa sladkostí. Doteraz si spomínam na zvuk reťazí čerta, ktorý nás aj s Mikulášom vždy navštívili. Čerta, ktorému som spievala pesničky, recitovala básničky a hovorila mu ako už budem poslúchať, aby ma neodniesol vo vreci. Boli to krásne časy. Také ako moje celé detstvo. Verila som, že Mikuláš nosí sladkosti a Ježisko darčeky. Až kým ma zo snov nevytrhla v 6-tich rokoch sesternica. Bolo to prirodzené. Vždy to dieťaťu niekto povie. Kamarát, spolužiak alebo súrodenec. Práve z tohto dôvodu nerozumiem a hlavne si nespomínam, čo všetko mi rodičia nasľubovali, že som dokázala pred bratom mlčať. Už 17 rokov...

  • 5. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 537x
  • 1
Zdravie sa nedá kúpiť

Tereza Kubová

Zdravie sa nedá kúpiť

Sú chvíle kedy vám nedokáže pomôcť žiaden lekár. Keď sa váš život zosype ako domček z karát. Chvíle kedy nechcete veriť, že to sa mohlo stať práve vám. Máte krásne idylické plány o rodinnom živote. Medzi vás pribudne malý človiečik, ktorý spraví vaše dni ešte krajšie a plné pohody. Po pár mesiacoch si začnete všímať, že váš drobček je iný ako ostatné deti žien, s ktorými chodíte kočíkovať. Začnete sa pýtať lekárov, prichádza diagnóza a vám sa hlavou premieľa tisíc otázok. Prečo práve my? Prečo ja? Prečo to nevinné dieťa?

  • 29. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 811x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu